naturalmysterycompany

Alla inlägg under november 2015

Av Stacy Liongirl & Felicia Lightwood - 29 november 2015 23:11

Och en bild på mig ~ Julia

Av Stacy Liongirl & Felicia Lightwood - 29 november 2015 22:56

Detta är jag! Evelina

Av Stacy Liongirl & Felicia Lightwood - 29 november 2015 21:44

Hej!
Detta är en blogg för vår klubb på Starstable!  
Men först tänkte jag berätta lite om mig själv (Stacy) och Felicia.
Våra riktiga namn är Evelina och Julia.
Vi är kusiner och jag (Evelina) är 12 år gammal och Julia 13.
Jag fyller år den 13 september och Julia 17 oktober.
Jag rider en gång i veckan och Julia har konståkning. 
Jag är ganska konstig av mig och kan vara dryg men förutom de är jag snäll  
Jag är upptagen alltså inte singel men Julia är singel hahah.

På sso heter jag Stacy Liongirl och Julia heter Felicia Lightwood (för er som läser detta men inte är medlem i vår klubb)
Våran klubb heter som denna blogg heter Natural Mystery Company.

Om ni har kik, instagram elr snapchat så kan ni antingen kontakta mig elr Julia. 
Kik Evelina - evelinabananskal
Kik Julia - juliaastenhaarg
Instagarm Evelina - evelinazzzz
Privat Instgram Evelina - evveschokladinsta
Instagram Julia -  juliastenharg
Snapchat Evelina - evviieunicorn
Snapchat Julia - juliabooff

Hoppas ni haft en härlig dag mvh Evelina och Julia.  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards